هواداران بارسلونا

ساخت وبلاگ

يگ قهرمانان گروه G : اگر سلتيک بازي روز سه شنبه اش را مقابل بنفيکا پيروز شود و بارسا دست خالي از مسکو بازگردد،صدرنشين و پديده ي گروه G خواهد شد.

گروه G ؛ لشكركشي كاتالانيا به مسكو + جدول گروه

سلتيک-بنفيکا

اگر سلتيک در بازي مقابل بنفيکا پيروز شود و بارسا دست خالي از مسکو بازگردد،صدرنشين و پديده ي گروه G خواهد شد.

بازيکنان تيم سلتيک که بعد از برد تاريخي مقابل بارسلونا در بازي چهارم خودشان از شرايط روحي بسيار خوبي برخوردارند، به دنبال اين هستند که با برتري در بازي مقابل بنفيکا صعود به مرحله ي بعد را قطعي کنند.

شاگردان نيل لنون از 4 بازي انجام شده 7 امتياز کسب کرده اند و پشت سر بارسلوناي 9 امتيازي هستند. برد مقابل بنفيکا نه تنها صعود سلتيک را قطعي مي کند بلکه قهرمان سال 1967 ليگ قهرمانان اروپا صدرنشين گروه G نيز خواهد شد.

البته بازي مقابل بنفيکا بازي آساني نخواهد بود، زيرا بنفيکا در صورت باخت شانس  را براي باقي ماندن در رقابت ها از دست مي دهد. با اينکه بنفيکايي ها در ليگ پرتغال يک شروع بي نظير داشتند اما شاگردان جورج خزوش نتوانستند در ليگ قهرمانان نيز مانند ليگ پرتغال خوب عمل کنند.

اين بازي در ورزشگاه ليسبو و به قضاوت كاساي مجار برگزار مي شود.

اسپارتاک مسکو-بارسلونا ( امشب سه شنبه 20:30 زنده از شبكه سه )

در بازي ديگر گروه G اسپارتاک مسکو ميزبان بارسلونا در روسيه خواهد بود. شايد اسپارتاک تا امروز در ليگ قهرمانان نتيجه نگرفته باشد اما اين روزها از تيم هاي روسي هر انتظاري را مي توان داشت . شاگردان اوناي امري در حالي بازي را در نيوکمپ 3 بر 2 به بارسلونا واگذار کردند که 2 بر 1 جلو بودند. از طرف ديگر اسپارتاک چند تن از بازيکنانش را به علت مصدوميت در اختيار ندارد و بازي سختي مقابل بارسلوناي نامدار خواهد داشت. 


کاپيتان سرگي پارشيو لوک ،‌وليتون ، دينيار بيلياتد يونيو ،‌ روملو ، آيدن مک گيري ، نيکولاس بارژا و آرتم دزيوبا لشگر مصدومين تيم اسپارتاک هستند . البته ويلانووا هيچ چيزي را غير از برد از شاگردانش انتظار ندارد تا طعم تلخ باخت مقابل سلتيک فراموش شود.

 

کاپيتان کارلوس پويول درباره ي مسائل دفاعي بارسلونا مي گويد : ما شروع بسيار عالي در اين فصل داشتيم اما مشکلات عديده اي درباره ي دفاع روبه روي ما قرار دارد که روي آن کار مي کنيم و اگر متوجه شده باشيد بارسلونا علي رغم بردهاي پياپي گل هاي زيادي دريافت کرده است و به نظر مي رسد مشکل از جاگيري مدافعين باشد که در اسرع وقت اين مشکل را حل خواهيم کرد.

ورزشگاه لوژنيكي ميزبان بارسا است و ببك كروات رقابت را سوت مي زند.

جدول رده بندي اين گروه

 


 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 486 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 18:33

2012-11-19 ENTRENO 07-Optimized

2012-11-19 ENTRENO 09-Optimized

2012-11-19 ENTRENO 11-Optimized

*بقیه در ادامه مطلب*

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : تمرین بارسا در مسکو, نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 601 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 3:11

ین مدافع باتجربه در دیدار مقابل بنفیکا در چمپیونزلیگ از ناحیه آرنج دچار دررفتگی شد اما این هفته در دیدار با ساراگوسا به ترکیب تیمش برگشت

Carles Puyol - Barcelona

 کارلس پویول، مدافع بارسلونا، تایید کرد که مصدومیت اخیرش دردناک ترین مصدومیت دوران حرفه ای اش بوده اما تاکید کرد که این مصدومیت هم باعث تغییر سبک بازی او نخواهد شد.

این مدافع باتجربه در دیدار مقابل بنفیکا در چمپیونزلیگ از ناحیه آرنج دچار دررفتگی شد اما این هفته در دیدار با ساراگوسا به ترکیب تیمش برگشت و خوشحال است که بعد از یک مصدومیت سخت، می تواند بار دیگر برای تیمش به میدان برود.

او در گفتگو با بارسا تی وی گفت:" خوشحالم که برگشتم و توانستیم مقابل ساراگوسا به پیروزی برسیم. خوشحالم که توانستم بار دیگر به جریان رقابت ها برگردم.

مصدومیت آرنج بدترین مصدومیتی بود که تا به حال تجربه کردم. خیلی دردناک بود. فکر نمی کردم تا این اندازه بد باشد.

تنها نکته مثبت در مورد مصدومیت های دست این است که می توانید زودتر به تمرینات برگردید. من تنها به اندکی تحرک و قوی تر شدن نیاز داشتم."

هرچند پویول در طول دوران حرفه ای اش با مصدومیت های زیادی روبرو شده، تاکید کرد که اجازه نداده این اتفاقات روی سبک بازی او تاثیر بگذارد.

" نمی توانید به آنچه در گذشته اتفاق افتاده، فکر کنید. اگر بخواهم دیگر تکل نزنم یا سرم را جلوی توپ نگذارم، فوتبال را کنار خواهم گذاشت. همیشه سعی کرده ام به تیم کمک کنم."

پویول به دلیل مصدومیت، این فصل تنها 4 بازی برای بارسا در لالیگا انجام داد.

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 354 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 23:36

دروازه بان اسطوره ای دنیای فوتبال در صحبت هایی به تمجید از مسی،کاسیاس و گواردیولا پرداخته

Jose Luis Chilavert

خوسه لوئیس چیلاورت، دروازه بان افسانه ای دنیای فوتبال روز شنبه در گفتگو با برنامه اسپورتس سارسا به تمجید از لیونل مسی ، ویکتور والدس و گواردیولا پرداخت.

او در مورد عملکرد بارسلونا گفت:« هر بازیکنی دوست دارد که مقابل بارسلونا بازی کند. بارسا بهترین تیم حال حاضر فوتبال دنیاست و به علاوه بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد که مسی است؛ این یک برتری بزرگ است. چابی و اینیستا هم در این تیم هستند... بارسا بهترین تیم سالهای اخیر است.»

دروازه بان افسانه ای پاراگوئه درمورد گواردیولا هم صحبت کرد و گفت:« من واقعا از سیستمی که گواردیولا در بارسلونا به کار می گرفت خوشم می آمد. این سیستم، سیستمی سرعتی است. در زمانی که می بایست کار را تمام می کردند، بازیکنان درنگ نمی کردند. الان و با حضور تیتو در بارسلونا، این تیم از نظر دفاعی تعادل ندارد و حریفان از این نقطه ضعف نهایت بهره را می برند. چون گاهی وقتها در ضدحملات تیم به زحمت می افتد.به همین خاطر هم هست که بارسا در رقابت های این فصل لالیگا نسبت به قبل بیشتر گل می خورد.من هم یکی از طرفداران بارسا هستم. تماشای بازی این تیم به خاطر سرعت بالای بازیکنان و تکنیک آنها واقعا لذت بخش است.»

چیلاورت در بخش دیگری از صحبت هایش به تمجید از مسی پرداخت:« تنها جایی که می توان مسی را مهار کرد، در بازی پلی استیشن است. چون یک نفر با دسته، عملکرد مسی را از راه دور کنترل می کند. من واقعا خوشحال می شوم که او در کارهایش موفق است. در آرژآنتین خیلی از رسانه های آرژآنتینی می گویند که مسی در تیم ملی کشورش عملکرد خوبی ندارد ولی این روزها مجبور شده اند تا این جور حرف ها را قورت بدهند. مسی همین الان هم بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است. نیازی ندارد که این را ثابت کند؛ چون در طول تمام عمر فوتبالی کوتاهش این کار را کرده. مسی بدون هیچ شکی بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است.»

او در مقایسه مسی با اسطوره هایی مثل پله و دی استفانو گفت:« در دوران پله و دی استفانو، یارگیری ها به نحو دیگری بود. زمانی که تیم آنها مقابل یک حریف بزرگ قرار می گرفت، در دو سه متری اش چندین نفر او را محاصره می کردند. ولی این روزها مسی در بین دو یا سه بازیکن حریف گیر می افتد و از آنها جلو می زند و با جادویی که دارد جلو می رود. این را فقط می توان در یک بازی ویدئویی ببینید. در بازیهای پلی استیشن.»

چیلاورت درمورد والدس هم گفت:« هرکسی نمی تواند دروازه بان بارسلونا باشد. کاملا منطقی است که هرکسی می تواند اشتباه کند ولی بایددرنظر داشت که ماها هم انسان هستیم. ولی اکثرواکنش های والدس فوق العاده اند. او جزو 5 دروازه بان برتر دنیاست. البته بهترین دروازه بان دنیا در سالهای اخیر کاسیاس بوده. او دقیقا می داند که چطور با پاهایش بازی کند و تمام جامهای ممکن را فتح کرده.»

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 389 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 23:33

در جریان بازی شنبه مقابل ساراگوسا در دقایقی از بازی بود که بازیکنان حریف ما را به حرکت کردن و دویدن وا می داشتند و این واقعا ما را خسته می کرد

Andres Iniesta Lionel Messi

آندرس اینیستا، بازیکن میانی باشگاه بارسلونا بعد از اتمام دیدار شنبه شب تیمش مقابل رئال ساراگوسا که با برد 1-3 کاتالونیایی ها به پایان رسید در صحبت هایی لیونل مسی، زننده دو گل از سه گل بارسا در این بازی که پاس سومین گل را نیز برای هم تیمی اش ساخته و پرداخته کرد را مورد تمجید قرار داد .

اینیستا در صحبت هایی در این باره گفت:« مسی تیم را به گلهایش عادت داده؛ او بازیکن بی نظیری است. او ما را به گلزنی هایش عادت داده. مسی تفاوت ها را رقم می زند، چون بازیکن بی همتایی است. امیدواریم که این شرایط او همین طور ادامه بیابد.»

ستاره خط میانی بارسلونا در مورد شرایط کنونی بارسلونا که از 36 امتیاز ممکن از دوازده بازی ابتدایی اش در رقابت های لالیگا 34 امتیاز کسب کرده گفت:« این آمار و ارقام عملا غیرقابل بهبود است. چون دراکثر بازی ها تیم ما هر سه امتیاز ممکن بازی را کسب می کند و در پایان هفته دوازدهم تنها یک تساوی داشته ایم.»

اینیستا در ادامه به این نکته اشاره کرد که در برخی بازیها، بازیکنان بارسا باید  برای موفقیت تیم ، به شدت تلاش کنند: « در تمامی بازی ها، باید به شدت بدویم تا بتوانیم توپ ها را بازیابی کنیم. در بازی با ساراگوسا هم تلاش زیادی کردیم تا توپ را در اختیار داشته باشیم. ساراگوسا بازیکنانی دارد که آماده توپ ربایی هستند و در جریان این بازی لحظاتی بود که مجبور شدیم که بیشتر از حد لزوم بدویم و  تلاش کنیم.»

این درحالی است که اخیرا به این نکته اشاره شده بود که اینیستا بعضی وقتها به خاطرخستگی تمایلی به بازی کردن ندارد. ولی خود او حالا در این باره توضیح داده:« شاید از صحبت های من سوء برداشت شده. من به خاطر سفر طولانی ای که با تیم ملی اسپانیا به پاناما داشتیم، خسته نشده ام. در جریان بازی شنبه مقابل ساراگوسا در دقایقی از بازی بود که بازیکنان حریف ما را به حرکت کردن و دویدن وا می داشتند و این واقعا ما را خسته می کرد. ولی به نظر من ما یک بار دیگر یک بازی تمام و کمال و بی عیب و نقص را به اجرا گذاشتیم.»

اینیستا در بخش پایانی صحبت هایش در مورد گل هایی که تیمش دریافت می کند صحبت کرد و گفت:« به خاطر گلهایی که می خوریم، تمام بازیکنان تیم نگران می شوند. باید سعی کنیم تا اشتباهات را اصلاح کرده و بهتر جایگیری کنیم . ولی فوتبال یک بازی میان دو تیم است و تیم حریف هم قطعا در جریان این بازی دو طرفه نقش مهمی دارد.»

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 414 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 23:29


اون کسی که با خط قرمز مشخص شده کسی نیست جز اریک آبیدال که در قسمتی از تمرینات دیروز تیم شرکت کرده بود!

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 441 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 3:52



-اين يکي از گزينه هايي است که در رفراندوم به اعضا ارائه خواهد شد
-مشکلات حمل و نقل هواداران حل خواهد شد


پروژه ي بلند پروازانه ي استاديوم جديد بارسا تا زمان انجام رفراندوم مورد بحث خواهد بود، چگونه و کجا اجرا شدن. چند گزينه براي چگونگي آينده ي کمپ نو وجود خواهد داشت.


همانظور که در تصوير مشاهده ميکنيد، استاديوم جديد بطور عمود بر ورزشگاه کنوني ساخته خواهد شد، در نزديکي ميني استادي. ساخت اين پروژه تا روزهاي پاياني اش به انجام بازي ها لطمه اي وارد نخواهد کرد و فقط گاهي بخشي از ورزشگاه براي هواداران غير قابل دسترس خواهد بود.
بديهي است که ساختمان پائولو بلوگرانا و ژل تنيس در مکاني ديگر بازسازي خواهند شد، جايي در نزديکي ميني استادي.

راه حلي خوب

با اين طراحي، نقشه کشي و معماري، مشکلات کنوني حل خواهند شد و بخاطر ساخت آن در زمين هاي تحت تملک اف سي بارسلونا مشکلي ايجاد نخواهد شد. با وجود شريک مالي که چراغ سبز به اين پروژه نشان داده است، ساخت اين ورزشگاه دور از انتظار نخواهد بود.


هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 449 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 3:24


تیم بارسلونا امشب برای بازی سه شنبه با اسپارتاک به مسکو سفر کرد


لیست نفرات تیم برای این دیدار :
والدس - پینتو - اویر - آلوز - مونتویا - آلبا - پیکه - پویول - ماسکرانو - سانگ - بوسکتس - سرخی روبرتو - دوس سانتوس - ژاوی - فابرگاس - اینیستا - پدرو - مسی - ویا - تیو و دلوفئو

الکسیس - تیاگو - آدریانو و بارترا نیستند

2012-11-18 VIAJE MOSCU 01-Optimized

2012-11-18 VIAJE MOSCU 02-Optimized

2012-11-18 VIAJE MOSCU 03-Optimized

2012-11-18 VIAJE MOSCU 04-Optimized

2012-11-18 VIAJE MOSCU 05-Optimized

2012-11-18 VIAJE MOSCU 06-Optimized

بقیش دو ادامه

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : سفر به مسکو, نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 570 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 1:28


دانلود گلهای بازی در یک فایل
http://www.mediafire.com/?iiklogimypfpic5


دانلود هایلایت بازی
http://www.uploadbaz.com/xpm5akgn4dsj
 
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 257 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 1:08


مارک بارترا در تمرین امروز صبح از ناحیه ران پا مصدوم شد و بین 15 تا 20 روز به دور از میادین خواهد بود

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 477 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 1:02

دوستان همین الان پیج رسمی EA SPORTS FIFA اعلام کرد که مسی آخر این هفته به منتخبی از سوالهای کاربرانی که توی این پست:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151264028654288
کامنت میزارن جواب میده!
 
اینم متن اصلیش
 
Your questions answered by Messi. COMMENT below and Messi will answer the best ones later this week.
 
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 505 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 0:47

جدول گلزنای لالیگا تا اینجا به شکلیه که می بینید.
تعداد پنالتی ها رو بی خیال. می خوام بگم این مال 12 بازیه. یعنی هر بازی 1.4 گل زده.
اگه فرض کنیم با همین روند گلزنیش رو ادامه بده، تا پایان فصل میتونه 54 گل بزنه و یعنی رکورد 50 گل فصل پیشش رو بهتر هم بکنه. ضمن اینکه توی جدول بهترین گلزن های تاریخ لالیگا با 223 گل به رتبهء پنجم برسه.

یه نکتهء مهمتر اینه که مسی فقط 25 سال داره. یعنی به طور طبیعی هنو
ز به اوج دوران بازیگریش نرسیده. این اوچ بازیگری مبتونه توی 27-28 سالگی این بازیکن باشه. چون همونطور که می بینیم مسی همچنان در حال پیشرفت کردنه و بازی تکراری و بدون ایده های جدید ازش دیده نشده.
حالا باید ببینیم مسی تا کجا می تونه انقدر روند پیشرفت هاشو ادامه بده.

                    

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 490 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 22:02

18 نوامبر 2012

رسمی : مارک بارترا برای 15 تا 20 روز به دور از میادین خواهد بود، او در طول تمرین امروز صبح از ناحیه ی ران پا دچار مصدومیت شد.

بارسلونا تا به اینجای فصل میانگین 66.4% مالکیت توپ را در هر بازی داشته است. بارسلونای

 گواردیولا میانگین مالکیت 68% در هر بازی را داشت.

ویلانووا : " با بازگشت پیکه و پویول ، ماسچرانو نیز می تواند استراحت کند. او به تازگی بازی های زیادی را انجام داده . در حال حاضر هیچ کس نباید 3 بازی پیاپی را بازی کند. "

17 گل مسی در 12 بازی لالیگا در این فصل ، هر بازی : 2 – 2 – 0 – 2 – 0 – 0 – 2 – 3 – 2 – 0 – 2 – 2 .

بازیکنان بارسا ب ، اویر ، سرخیو روبرترو و دولفوئو برای بازی لیگ قهرمانان در برابر اسپارتاک همراه تیم به مسکو سفر خواهند کرد.

مونتایا : " به جای آلوز بازی کردن ؟ این بار نوبت من بود که بازی کنم . من تلاش خود را کردم تا تیتو شانسی برای بازی کردن به من بدهد تا بهترین کاری که می توانم انجام دهم. "

رکورد بارسلونا در 19 بازی این فصل : 16 برد – 1 تساوی – 2 باخت . گل ها : 54 گل زده – 24 گل خورده ، 5 بازی بدون گل خورده.

پدرو : " بازگشت پدرو – مسی – ویا ؟ این خط حمله ایست که ما برای چندین سال با آن کار کرده ایم، و حقیت این است که ما با یکدیگر احساس راحتی می کنیم. "

بیشترین گل در لالیگا : زارا 253 – هوگو سانچز 234 – رائول 228 – دی استفانو 227 – سزار 223 – کوئینی 219 – پاهینو 210 – موندو 195 – سانتیانا مسی 186 .

لوئیس فیلیپه ( مربی اتلتیکو مادرید ) : " ما کار بزرگی انجام می دهیم ، اما صحبت کردن در مورد رقابت با مادرید و بارسا اشتباه خواهد بود. قدم به قدم ... "

ویبو مسی : " بردی خوب در برابر ساراگوسایی که خوب بازی کرد. عکسی از پدرم ، برادرزاده و برادرانم در حال تماشای بازی " ( همراه با عکس )

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 440 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 22:00



مسی باید جاودانه شود


بارسا 3 - ساراگوسا 1


نبوغ لئو یک پیروزی دیگر را برای بارسا رقم زد


این ستاره ی بلاوگرانا (لقب بارسلونا) دو گل زد و یک پاس گل جادویی به سانگ داد
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 273 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 21:57


اژدر مسی


بارسا 3 - ساراگوسا 1


لئو دو گل دیگر به ثمر رساند و در حال حاضر 78 گل امسال زده است،فقط 7 گل تا رسیدن به رکورد مولر


پویول مجددا در ترکیب اصلی قرار گرفت و بارسا با 10 بازیکن رشد یافته از آکادمی بازی را به اتمام رساند
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 273 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 21:55

PHOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

2012-11-18 ENTRENO 03-Optimized

2012-11-18 ENTRENO 04-Optimized

بقیه در ادامه

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 493 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 21:43

PHOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

2012-11-17 BARCELONA-ZARAGOZ 01-Optimized

2012-11-17 BARCELONA-ZARAGOZ 03-Optimized

بقیه در ادامه مطلب

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 487 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 21:36


قبلا در مورد اسپانسر جديد بارسا در سال اينده صحبت شد و اينم متن كامل خبر




از فصل آینده، آرم شرکت هواپیمایی قطر ایرویز را روی پیراهن آبی و اناری بارسلونا خواهیم دید و کمپانی نفتی شل هم اسپانسر بنیاد بارسلونا خواهد شد

ظهر روز جمعه بود که سران باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کردند که تغییراتی در اسپانسرهایشان اعمال کرده اند. در این بیانیه می خوانیم:« باشگاه بارسلونا وشرکت سرمایه گذاری ورزشی قطر اعلام می کنند که بعد از توافقات به عمل آمده، از فصل آینده یعنی فصل 4-2013 آرم آژانس هوایی قطر ایرویز برروی پیراهن بارسلونا نقش خواهد بست و این کمپانی، اسپانسر جدید باشگاه بارسلونا خواهد بود. » در بخش دیگری از بیانیه درمورد بنیاد قطری هم نکاتی یاد آوری شده:« بنیاد قطر به عنوان سهامدار رسمی بخش رشد انسانی باشگاه بارسلونا، به همکاری اش با این باشگاه ادامه خواهد داد تا بدین ترتیب اقدامات خلاقانه بر پایه ارزش های مشترک طرفین صورت پذیرد.»

این بیانیه ، شامل خوشامد گویی ساندرو روسل به مقامات قطر ایرویز برای آغاز همکاری مشترکشان با باشگاه کاتالان است:« قطر ایرویز آژانسی بلندپرواز با اهداف و خواسته های بین المللی است که همیشه به دنبال آن است تا حداکثر کیفیت را در حوزه کاری خودش رعایت کند. اینها اهدافی است که بارسلونا نیز به تلاش برای احقاق آنها مشهور است.»

روسل در ادامه صحبت هایش گفته :« بعد از دو سال همکاری موفقیت آمیز و فوق العاده با بنیاد قطری حالا این افتخار را داریم که به همکاری مان با این بنیاد ادامه دهیم و از آنها به عنوان سهامدار رسمی رشد انسانی باشگاه بارسلونا یاد کرده و به آنها بابت ورودشان برای آغاز فاز جدیدی از همکاری ها با باشگاه خوش آمد بگوئیم.»

از سوی دیگر اکبر الباکر، مدیر اجرایی کمپانی قطر ایرویز در این باره گفته:« ما واقعا خوشحالیم که همکاری مشترکی را با باشگاه بارسلونا، بزرگترین باشگاه فوتبالی دنیا آغاز کرده ایم. قطر ایرویز که برای دو سال متوالی به عنوان بهترین کمپانی در زمینه حمل و نقل هوایی در دنیا شناخته شده، حالا با باشگاه بارسلونا به همکاری خواهد پرداخت و فعالیت های انجام شده توسط این دو ارگان، به نفع هواداران و مسافران خواهد بود. یعنی سرویس دهیی ایده آل به مشتریان و طرفداران هر دو ارگان.»

از سوی دیگر و طبق گزارشی که روز شنبه در روزنامه اسپورت کاتالونیا منتشر شد، کمپانی نفتی شل هم اسپانسر بنیاد باشگاه بارسلونا که بنیادی برای انجام کارهای خیریه است، خواهد بود. بدان معنا که این کمپانی نفتی با همکاری بارسلونا به تاسیس چندین کلینیک در سرتاسر دنیا به منظور کمک رسانی به کودکان درکشورهای آسیایی و عربی خواهد پرداخت.
                                                  
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 365 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 18:45


"حقیقتش اینه که به چیزایی که رسانه ها میگن اصلا اهمیت نمیدم. چیزی که برام اهمیت داره حرفای هم تیمی ها و افرادیه که با من هستن و بخاطر حمایتاشون ازشون تشکر کنم"

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 414 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 18:42

کاریکاتور روز اسپورت:
موشک مسی در حال نزدیک شدن به هدف (رکورد مولر)
 
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 477 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 18:40

لینک دوستان

نظر سنجی

کدام قالب بهتر بود؟

خبرنامه